Vindhemskyrkans fasad syns mot en blå himmel och i bildens ena hörn syns också en färgglad skylt som har texten "Messy Church".
Foto: Henrik Viberg

Var med på Messy Church i Vindhemskyrkan

Nyhet

Kom som du är direkt efter jobbet, skolan eller förskolan - middagen är serverad! Messy Church är ett nytt och vardagsnära sätt att vara kyrka tillsammans och den närmast kommande träffen är tisdag 13 februari kl 16.15-18.15.

Nu är det dags för terminens Messy Church-träffar igen. Tisdag 13 februari ses vi precis som vanligt i Vindhemskyrkan och det går fint att komma direkt från jobbet, skolan och förskolan. Vi ser fram emot att träffas!
Vi ses kl 16.15, äter tillsammans, skapar, pratar och upptäcker mer om dagens tema, som är Fastan. Sluttid: kl 18.15.

Messy Church är en gemenskap för alla åldrar, alltid på vardagar, med plats för det vardagsnära och det kreativa, för tron och livet som det är.
Kommande träffar hålls samma tid 12 mars, 16 april och 14 maj. Välkommen!

Mer info: annika.sandstrom@svenskakyrkan.se