Någon håller i ett pärlarmband.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Dalabergsmässan

Dalabergsmässan är en enklare form av mässa med hög delaktighet och mångfald som vill ge hopp och mening i en trasig värld. I mässan vill vi möta Gud och varandra i en helig och varm atmosfär med plats för både tro och tvivel. Söndagar kl. 17.00, Dalabergskyrkan.

Dalabergsmässan är en enklare form av mässa som firas nästan alla söndagar under året med hög delaktighet, mångfald och människor från olika kulturer. Efter mässan är det fika i Café Basilika.

Kostnadsfritt

Söndagar kl. 17.00–18.00, Dalabergskyrkan
Ingen anmälan krävs

Försnack

Vill du vara med i planeringen av Dalabergsmässan? På Försnack läser och samtalar vi om söndagens text och planerar gudstjänsten. Tisdagar kl. 16.00, Dalabergskyrkan

Digital bönevandring

Gå en digital bönevandring på Youtube. Både för dig som aldrig har bett en bön förut och för dig som är van att be sedan barnsben. Och för alla andra där emellan. Närsomhelst, där du är.

Webbandakter

Ta del av inspelade andakter från våra kyrkor.

Dalabergskyrkan på Youtube

På Youtube kan du ta del av inspelade andakter, bönevandringar, musik och annat material från Dalabergskyrkans församling.