Ställa ut och njut av konst på Kafé Änglagott och i Nykvarnskyrkan

I samarbete med Nykvarns kommun har vi konstutställningar på Kafé Änglagott och i Nykvarnskyrkan.

Ställa ut konst på Kafé Änglagott och i Nykvarnskyrkan?

Mitt i Nykvarns ligger Nykvarnskyrkan och Kafé Änglagott, här finns det möjlighet för dig som konstnär/fotograf att ställa ut dina verk (tavlor, fotografier eller textilier) helt utan kostnad.

Vi har ett samarbete med Nykvarns kommun och har utställningar på Kafé Änglagott och Nykvarnskyrkan varje månad av olika konstnärer.

Gå gärna in i kyrkan och tänd ett ljus för någon du saknar eller bara sitt en stund.

I kaféet använder vi ekologiska råvaror och Fairtradeprodukter där det är möjligt, och vi försöker göra så mycket som möjligt själva från grunden.

KAFÉ ÄNGLAGOTT

Centrumvägen 4,
Nykvarnskyrkan
Tel: 08-554 909 30.
E-post: info@anglagott.se
Hemsida: www.anglagott.se

Öppet mån-fre kl. 10-16. Lör. 10-15. Söndagar stängt tom 1 maj därefter öppet söndagar igen.
V.29-31, 2024 stängt!
Instagram: kafeanglagott