En grupp kvinnor sitter i en ring och lyfter tillsammans ett färgglatt tak. Inne i ringen, under taket, leker små bebisar.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Barnverksamhet Vänersnäs

För barn med familjer finns verksamhet i Vänersnäs.

Öppet kyrkis intresseförfrågan

Är du intresserad av att delta i en verksamhet för barn i åldrarna 0-5 år med föräldrar? Vi kommer att leka, pyssla och ha en sångstund tillsammans. Kaffe/te och frukt bjuder vi på. Micro finns för medhavd barnmat. Vi träffas i Vänersnäs församlingshem.

Önskar du en sådan verksamhet på Vänersnäs? Kontakta oss!

Gå gärna med i facebookgruppen: Kyrkis på Vänersnäs.

Rasmus Lindén
tfn: 0762-65 30 60
e-post: rasmus.linden2@svenskakyrkan.se

Fredax

För alla åldrar. Vi träffas fredagar jämna veckor kl.15-18 i Vänersnäs församlingshem. Vi har aktiviteter både inne och ute och leker, pysslar, spelar spel, pratar och umgås med varandra. Vi bjuder på frukt, kaffe och varmkorv.

Start fredagen den 26/1 2024. Varmt välkomna!

Undrar du över något? Ring/maila gärna!
Rasmus Lindén
tfn: 0762-65 30 60
e-post: rasmus.linden2@svenskakyrkan.se

Appen kyrkan

Kyrkan är Svenska kyrkans app för barn i förskoleåldern. I den kan du besöka en kyrka för att bland annat spela på orgeln, hälla vatten i dopfunten och måla ett kyrkfönster.