Biljettinformation
Köpa biljetter
Alla biljetter säljs genom det externa bokningssystemet Billetto. Länken till biljettförsäljningen kommer att publiceras i nyheten om Brittas Salong på vår hemsida när det är dags för biljettsläpp.
Kan jag reservera biljetter per telefon eller e-post?
Det inte är möjligt att reservera biljetter per telefon eller e-post. All biljettförsäljning sker genom bokningssystemet Billetto. Om det skulle uppstå övriga frågor, kontakta församlingsexpeditionen.
Behöver jag ha med mig min biljett till salongen?
För att underlätta vid insläppet av salongen är det viktigt att du har din biljett redo vid ingången. Varje biljett har en unik QR-kod som skannas innan du går in i salongen. En orderbekräftelse skickas till din angivna e-postadress efter ditt biljettköp där din eller dina biljetter kommer vara bifogade som en PDF. Antingen skriver du ut dina biljetter eller så visar du upp biljetterna i din mobil på plats. Kom ihåg att om du har beställt biljetter för fler än en person att du visar upp alla biljetter.
Jag har köpt biljetter men fick ingen bekräftelse?
Om du inte har fått någon bekräftelse på din biljett kan det bero på att du har angett fel e-postadress eller att bekräftelsen har hamnat i din skräppost. I sådana fall rekommenderar vi att du kontaktar församlingsexpeditionen så att vi kan skicka en bekräftelsen via e-post.
Ångerrätt
Vi gör återbetalning på alla återbud som kommer till församlingsexpeditionen senast två dagar innan eventet. Vid ditt biljettköp behöver du därför inte välja återbetalningsgarantin för att ha rätt till återbetalning.