Balans

Balansen mellan ramar och kramar

Nyhet Publicerad Ändrad

Föräldraföreläsning med Micke Gunnardo, skolkurator. Om föräldraskap och gränssättning. 27 februari, start med drop-in-fika från kl 18.00 i Kyrkans Hus, Kållekärr.

Föräldraförelsäning i Kyrkan Hus, Kållekärr, den 27 februari 18.30.
Drop-in fika från 18.00.

Det är ibland svårt att veta hur man ska tackla den stora utmaningen att vara förälder, det kan ju vara både härligt och besvärligt!

Vill du att din tid och ork ska räcka lite längre?
Vill du att ditt barn ska bli mer harmoniskt?

Micke Gunnardo
Micke Gunnardo Foto: Privat

I föreläsningen får ni tips och exempel som hjälper er med barn i olika åldrar till ett gott föräldraskap med det goda samvetet i behåll.

Micke är skolkurator, parvägledare och uppskattad föreläsare i ämnet föräldraskap och gränssättning. Han har drygt 20 års erfarenhet av att på olika sätt arbeta med relationer i par och familjer inom både behandlingshem, socialtjänst, Familjecentrum och i egen verksamhet. Micke är fembarnspappa och kommer att dela allvarlig och roliga exempel från verkliga livet.

Vi bjuder på dropin-fika från kl 18.00.

Ingen anmälan krävs. Gratis inträde.

Frågor?