Pilgrimsvandring med Magnus Myrberg (bilder)

Den 8 maj genomförde pastoratet en pilgrimsvandring med vandringsledare Magnus Myrberg. Se bilder från vandringen här!

Välkommen till Hållbar vandring med frälsarkransen, lördag den 8 maj 2021! Start klockan 09.00 på parkeringen vid Tolfta kyrka. Avslut senast klockan 16.00 på samma plats som start. Vandringsledare är Magnus Myrberg.

Under dagen kommer vi få matsäck, fika och lunch. Anmäl eventuell matintolerans. Sista dag för anmälan är torsdag den 29 april klockan 12.00 och det är begränsat antal platser (8), så dröj inte med anmälan då vi tar fortlöpande emot anmälningar i turordning de kommer in. Telefon: 0293-222 00. E-post: tierps.pastorat@svenskakyrkan.se.

Vandringen sker i skogsmark, på grusväg, traktorväg och bitvis bjuder terrängen på viss utmaning. Total sträcka är drygt 7 km. Vi har kläder efter väder och stadiga skor/kängor på fötterna.

Under dagen finns även vaktmästare Andreas Persson, församlingsvärdinna Katrin Jansson, präst Nathalie Olivefalk och diakon Carina Vindeland. Dagen sker i samarbete med Sensus.

Vandringen den 8 maj blev mycket lyckad med vackert väder och tid för eftertanke och reflektion. Nedan kan du se några bilder från dagen.