Miniorer & Mikaelskören

Tid: Tisdagar kl 14.00–16.30
Plats: Equmeniakyrkan, Karlholm

Miniorer och Mikaelskören är en kombinerad kör- och barngrupp för barn mellan 6–9 år. Vi pysslar, bekantar oss med berättelser ur Bibeln, sjunger, fikar och leker. Vi hämtar barnen på Björkängsskolan kl 14.00 och promenerar till Equmeniakyrkan där vi fikar tillsammans. Tisdagar kl 14.00–16.30 i Equmenikayrkan, Karlholm.

Anmälningsblankett finns längst ner på denna sida. Mikaelskören leds av fritidseldare Anna-Karin Jakobsson och Alina Ryberg och kyrkomusiker Viktor Edwardsson.

Om det inte finns platser kvar i gruppen registreras din anmälan på vår väntelista.