Hur har ditt år med pandemin varit?

Hur har dina dagar varit under året som har gått? Har du hittat något nytt glädjeämne eller intresse? Har något förvånat dig positivt eller negativt? Se alla citat i kollageform här!

Kollage: Hur har ditt år med pandemin varit? Klicka på bilden för att ladda ner kollaget som PDF.

Hur har ditt år med pandemin varit?

För ett par månader sedan frågade diakon Carina Vindeland hur våra pastoratsbor har upplevt det gångna året med pandemin. Nu finns alla dessa citatat samlade i både ett tryckt och digitalt kollage i form av duvan och filmen här nedan.

Duvan innehåller alla citat och kollaget går att se som utställning i fullstort format i våra dygnet runt-öppna kyrkor: Hållnäs kyrka, Karlholms kyrka och Nathanaelskyrkan, från 29 mars till 25 april. Du kan även ladda ner duvan som PDF genom att klicka på bilden ovan.

Ett stort tack till alla som har bidragit med att fylla kollaget med sina upplevelser från det gångna året!

Frågor som har legat till grund för kollagets kommentarer:

Hur har dina dagar varit under året som har gått? Har du hittat något nytt glädjeämne eller intresse? Har något förvånat dig positivt eller negativt? Vad har fungerat bra och vad har fungerat mindre bra? Vad har varit svårt för dig som person och vad har varit enkelt?

Citaten är insamlade från vuxna pastoratsbor på initiativ av diakon Carina Vindeland. Kollaget och bildspelet är skapat av Kristin Schyllner.