Internationell grupp

Kyrkan är en gemenskap världen över, och det vill vi lyfta fram i den internationella gruppen, som är en är en mötesplats för dig som är intresserad av globala frågor. Vi träffas, fikar och diskuterar, ofta utifrån studiematieral kring freds - och konfliktfrågor och hållbar utveckling

Den internationella gruppen bedrivs i samarbete mellan Svenska kyrkan och Missionskyrkan i Boda.

Kontakt Kalle Bengtz, 0246-798906

Act Svenska kyrkans blogg

Vi lever alla under samma himmel. Vi har samma rättigheter men verkligheten ser olika ut Läs berättelser och hör röster från Act Svenska kyrkans arbete runt om i världen.

Act Svenska kyrkans gåvoshop

Act Svenska kyrkans gåvoshop är fylld med gåvor och som förändrar liv. Ge en gåva fylld med mod, hopp och medmänsklighet.

Ge växtkraft och en tryggare framtid

Klimatförändringar hotar miljoner människors tillgång till mat. Men med tåliga grödor och utbildning kan tillgången till mat byggas upp igen. I Gåvoshoppen hittar du gåvor som verkligen betyder något.

Köp din gåva i gåvoshoppen

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet