Välkommen till morgonbön!

Vardagar (utom onsdagar) 08.45 på Kyrkans gård-Lockörn

Välkommen till morgonbön måndag, tisdag samt torsdag och fredag!
Numera träffas arbetslaget i församlingen till morgonbön på den digitala mötestjänsten som heter Zoom, eftersom många av oss delvis jobbar hemifrån. Nu öppnar vi upp för fler att vara med på måndagar, tisdagar, torsdagar och fredagar.
Det är olika medarbetare i arbetslaget som leder andakten som börjar 08.45.

Undantag: på onsdagar har vi morgonbön med barnen på förskolan Pärlan (oftast ute). Några tisdagar (4/5 och 1/6) har vi medarbetarsamling med start 08.30. Då möts arbetslaget på en annan zoom-länk.

Klicka på länken längst ner för att vara med. Det är samma länk varje gång.

Lite tekniskt
Du behöver ha tillgång till internet via en dator eller mobil - men inget annat behövs för att delta, förutom den rätt långa länken till ”morgonbönsmötet” som finns nedan.
Ett klick på länken innebär att du kommer direkt in i Zoom och morgonbönen.
Ev kan du behöva svara ”tillåt” på frågan: ”Vill du låta den här sidan öppna ”zoom.us”? och en ruta med ”Launch meeting” (starta mötet) komma upp, och då klickar du bara på den.