Brågarps kyrka med upplysta fönster framför en kvällsblå himmel
Foto: Tina Linde

Kvällsmusik i vår

Nyhet Publicerad Ändrad

Sitt ner en stund och njut av musiken och kyrkorummet följande onsdagskvällar, så länge kvällsmässan är inställd: 27/1, 17/2 och sedan alla udda veckor.

S:t Staffans församlings musiker erbjuder Kvällsmusik i Brågarps kyrka några onsdagar framöver, så länge den ordinarie kvällsmässan är inställd. Uppdatering:  Kvällsmusiken utökas till onsdagar alla udda veckor tills mässorna startar igen. (Det innebär att det tidigare planerade datumet 24/3 ändras.)

Musikerna spelar dessa onsdagar kl 18.30-19.15. Kyrkan är tänd och öppen för drop-in-besök. Sitt ner en stund och lyssna. Vi följer rådande begränsningar, för närvarande max åtta personer samtidigt, så om du har suttit en stund och gränsen är nådd, ber vi dig att lämna plats för nästa som kommer.