Foto: Karin Yilmaz

Servering i samband med begravning

Efter en begravning kan det kännas fint att samlas vid en minnesstund. På Domherren Kyrkans Hus erbjuder församlingen olika alternativ, allt för att ni ska få en så fin stund som möjligt.

När ni bokar minnesstund hos oss ingår servering, blommor, dukar, porslin och städning. Alla priser avser bufféservering. Det tillkommer 1 250 kr för hyra av lokalen.

Alternativ och pris per kuvert

Prislista som gäller från 1 januari 2023

1. Kaffebröd och tårta. Kaffe, te eller saft. 145 kr

2. Smörgåstårta, lättöl eller mineralvatten. Kaffe, te & godbit. 210 kr

3. Kallskuret, ost, bröd samt pastasallad, lättöl eller mineralvatten. Kaffe, te och godbit. 210 kr

4. Paj, sallad, lättöl eller mineralvatten. Kaffe, te och godbit. 200 kr

5. Soppa, bröd och ost, lättöl eller mineralvatten. Kaffe, te  och godbit. 200 kr

För barn: Korv med bröd, saft och godbit. 55 kr

Utbyte av godbit till tårta: + 20kr/person.

Vid vissa tillfällen då vår husmor inte har möjlighet att ordna med mat och servering kan ni hyra lokalen av oss och anlita catering utifrån. Då kostar hyra av lokalen 1750 kr. Vid catering utifrån förutsätts att cateringföretaget har all utrustning och personal med sig och lämnar lokalen i gott skick. Om lokalen inte städats ordentligt debiteras 755 kr.

Det finns plats för 70 sittande gäster. Alkohol är inte tillåten i våra lokaler.

Information

Kontakt med husmor 0152-245 32 eller strangnas.domkyrkoforsamling@svenskakyrkan.se