Stöde församling i Coronatider

Stöde församling följer noga den rapportering och rådgivning som svenska myndigheter ger med anledning av Coronaviruset. Har du planerat att besöka något hos oss? Tag då för vana att läsa på vår hemsida eller på vår facebooksida. Om det sker någon förändring eller om evenemanget ställs in så kan du enkelt se det där. Skydda Dig och andra från smittspridning, vi uppmanar alla att vara noga med handhygien och känner Du minsta symptom på förkylning eller feber, vänligen stanna hemma. Även om man själv inte känner sig orolig att få viruset finns det människor omkring oss som gör det och som tillhör riskgrupper. Så om du inte vill göra det för din egen skull, gör det för andras. Tänk på era medmänniskor.

Mer information hittar du på www.svenskakyrkan.se

Om Du är  ledsen eller känner oro för det som händer är du välkommen att kontakta oss. Tel. 0691-66 14 44 eller ring jourhavande präst på 112.

Växeln 0691-66 14 40 är öppen tis-tor 9-12. För besök på pastorsexpeditionen ring gärna 0691-66 14 58 och bestäm tid innan.