Kondoleanser-Minnesfond

OBS nytt bankgironummer för inbetalning till Steneby minnesfond. Ring alltid expeditionen om du vill kondolera genom minnesfonden. Bg 5814-6911

Foto: Nina Sandgren

Nytt bankgironummer 5814-6911

(om du nyligen gjort en inbetalning så är det ok, men fortsättnngsvis är det numret ovanför som gäller!)

Steneby församling har en minnesfond, Steneby minnesfond, och genom minnesfonden kan man kondolera och skicka en hälsning till anhörig.

Ring alltid först till expeditionen om du vill kondolera.

Summan man betalar in är valfri.
bg  5814-6911
Swish 123 444 93 69
eller kontant på expeditionen.

Styrelse för minnesfonden är kyrkorådet som bestämmer hur minnesfondens pengar ska förmedlas. Världens barn, Svenska kyrkans internationella arbete är exempel på organisationer som minnesfonderna bidragit till men även församlingsarbetet och kyrkor kan få medel från minnesfonderna.

Steneby församling

Post och besöksadress