Coronatider - Vi ställer om

Många känner oro över spridningen av coronaviruset, vilket är helt förståeligt. Svenska kyrkan finns för dig också i dessa tider men vi förändrar vår verksamhet. Här kan du läsa vad som händer i Sotenäs Pastorat just nu och hur vi hanterar situationen.

Kyrkan är öppen

Kyrkan erbjuder ett stilla andrum för den som vill tända ljus eller behöver någon att tala med. Öppettider hittar du här.

Svenska kyrkan finns för dig

Om du behöver något viktigt men inte har någon som hjälper dig gör vi det gärna. Klicka här för att ta reda på hur.

Vi ställer inte in - vi ställer om!

Många känner oro över spridningen av coronaviruset, vilket är helt förståeligt. Svenska kyrkan finns för dig också i dessa tider men vi förändrar vår verksamhet. Här kan du läsa vad som händer i Sotenäs Pastorat just nu.