Sommarutflykter

Nyhet Publicerad Ändrad

Under sommaren anordnar Skärholmens församling fyra sommarutflykter i närområdet. Följ med!

Utflykterna sker på gångavstånd från Vårbergs centrum och kommer att innehålla bad, minigolf, pyssel, naturbingo med mera. Vi möts utanför tunnelbanan i Vårberg kl. 10.30 och promenerar till någon fin plats, eller till Skärholmens kyrka om vädret är dåligt. Vi meddelar dagen innan vart vi ska (för att kunna anpassa aktiviteten efter vädret) och avslutar omkring 15.00. Församlingen bjuder på vegetarisk korv med bröd, ketchup och senap. Medtag egen dryck och meddela om du eller ditt barn har allergier vid anmälan. Ta också med en picknick-filt eller sittunderlag. För vuxna+barn. Max 25 personer per utflykt.

Onsdagar vecka 25-28 kl. 10.30-15.00.
Anmälan sker senast måndagen innan varje utflykt per sms till Helena Hansson, 073-663 07 19.