Ungdomsverksamhet

Välkommen du som går på högstadiet och gymnasiet. Nu är vårterminen 2023 i full gång!

KEFAS - Ungdomskväll

Tisdagar kl 17.30-20.30, Falsterbo församlingshem.

Här kan du träffa kompisar, få nya kompisar, utmana någon i Guitar Hero eller FIFA, spela pingis och spel, måla, få studiehjälp, låna en elgitarr, snacka lite och käka pannkakor.

Vi avslutar kvällen med W.W.J.D!

KEFAS är för dig som går på högstadiet och gymnasiet.
Gå med i KEFAS ungdomskvälls facebookgrupp så blir du uppdaterad!

GRILLFEST & SOMMARFEST på KEFAS

30/5 kl 17.30-20.30, Falsterbo församlingshem & trädgård

Terminsavslutning med roliga aktiviteter, tävlingar & turneringar. Hamburgare serveras direkt från grillen + en massa annat gott.

Kvällen avslutas med W.W.J.D!

Trevlig sommar alla härliga ungdomar! KEFAS startar igen den 5/9.

Ungdomsmässa och Tacobuffé

Kom gärna till vår ungdomsmässa i Skanörs kyrka den 5 mars klockan 18.00 – 18.45. Varierat program med mycket musik. Temat vid mässan utgår från en pärla i Frälsarkransen.

Efteråt bjuds det på härlig tacobuffé i Skanörs församlingshem.

Alla är välkomna!

VÅRENS MÄSSOR:
5 mars – Hemlighetspärlorna

Vill du konfirmera dig?

I april kommer du som bor i Skanör-Falsterbo, är född 2009 och som är medlem i Svenska kyrkan, att få en inbjudan om att bli konfirmerad i Skanör-Falsterbo församling. Även du som inte är medlem, som är äldre och inte konfirmerad är välkommen med din anmälan.

Det finns två olika konfirmandgrupper du kan välja mellan:

Terminsgrupp 2023-2024 & Sommargrupp 2024

Beskrivning av de olika konfirmandgrupperna och en anmälningsblankett kommer i din brevlåda, du kan även gå in på vår hemsida.

Infomöte om konfirmation

Vi vill hälsa er, dig och din(a) vårdnadshavare, välkomna till ett informationsmöte inför kommande konfirmandtid. Det gäller både termins- och sommargruppen!

Onsdag den 22/5 kl 18.30 i Skanörs kyrka.

Se seperat information om våra olika konfagrupper under fliken "konfirmation"
eller kontakta församlingspedagog Carina Samuelson.

Församlingspedagog Carina Samuelson
mobil: 0708-34 57 97