Teckna och kom med i vår utställning

Skicka in din teckning och kom med i vår kommande utställning i Skallsjö kyrka. Dessutom lottar vi ut presentkort!

Teckna och kom med i vår utställning!
Nu har alla barn upp till tio år chansen att vara med och teckna. De inskickade bidragen kommer senare i år visas upp som en utställning i Skallsjö kyrka, och några av dem kommer även visas här i Prisma.

Uppgiften är enkel: rita din tolkning av en “drömkyrka” och skicka in teckningen till oss (alternativt fota av den och skicka digitalt till oss).

Bland alla som skickar lottar vi ut tre stycken presentkort på 300 kronor styck på Akademibokhandeln i Lerum.

Skicka in ditt bidrag till Skallsjö församling, Uddaredsvägen 1, 448 36 Floda eller till mattias.backlund@svenskakyrkan.se. Märk kuvertet/mailet med “Teckning”.

Vi behöver ditt bidrag senast 11/4.

Lycka till!