Pop- och rockkören i Sävar

I församlingens nyaste kör sjungs både pop och rock tillsammans med annan kul musik. Låter det som något för dig är du välkommen att var med.

Gillar man att sjunga klassisk musik och traditionell kyrkomusik finns sedan länge en toppenbra kyrkokör i Sävar, men om du är sugen på att sjunga en modernare repertoar – sådant som oftast inte hörs innanför kyrkväggarna – är det här kören för dig. Du är välkommen oavsett om du är en erfaren körsångare eller en nybörjare.

Under hösten 2023 kommer Pop- och rockkören ingå i ett gemensamt körprojekt tillsammans med församlingens andra vuxenkörer. Övningar på torsdagar 19.00 i Sävar kyrka.

Anmälan

Alla som vill får vara med och du behöver inte sjunga upp ;) men körledare Simon vill gärna ha kontaktuppgifter till dig som är sugen på att delta. Fyll i formuläret så hör han av sig så snart han kan.