Välkommen att boka dop och vigsel i Särö pastorat

Här hittar du kontaktuppgifter och kan skicka en förfrågan.

Boka via telefon

Ring oss på pastorsexpeditionen och boka dop eller vigsel på tel: 0300-32 35 50. Då får du också direkt svar på frågor. Eller skicka ett mail till saro.pastorat@svenskakyrkan.se
För bokningar i Särö kyrka läs först här >>

Öppettider

Pastorsexpeditionen öppen vardagar kl. 9.30-12, 13-16.
Juni, juli och augusti samt vardag före helgdag kl. 9.30-12.

Skicka bokningsförfrågan

Du kan också skicka en förfrågan via formuläret nedan. Vi svarar vanligtvis inom några timmar på vardagar.

Livets stora händelser

Kyrkan finns där genom hela livet, från att välkomna ett barn in i Guds familj, välsigna äktenskapet till att stödja anhöriga i sorgen efter någon nära.

Extern integritetspolicy

För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du ska känna dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Därför är vi öppna med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med, samt följer de lagar och regler som finns för att skydda din integritet.