Foto: Malin Wrigstad

Följ med och se...

Konfirmation i Ryssby-Åby 2019-2020

BLI KONFIRMAND I RYSSBY-ÅBY

Vi drar igång i september 2019 och avslutar i augusti 2020. Vi träffas ungefär varannan söndag i samband med söndagens gudstjänst, samt ett par lördagar, information om vilka kommer senare. Under din konfatid kommer du att möta präst, pedagog och unga ledare. Tillsammans kommer vi att prata om hur det är att leva och vad det innebär att tro.

Det blir tre läger under året:

· Det första blir 18-20/10, och då kommer vi att åka med Shalombåten.

· Det andra lägret blir 8-10/5 på Stenbräckagården på Tjurkö.

· Det tredje lägret blir den 2-5/8-2020 på Gotland (med besök på medeltidsveckan), och sen blir konfirmationen den 9/8.

Anmälan:

Lämna din anmälan senast 18/9 till:
lina.grimhammar@svenskakyrkan.se

Vi behöver veta följande:

Namn
Födelsedatum
Mobilnr
Målsmans namn
Målsmans mobilnr
Om du är allergisk mot något

Vid frågor hör av er till Lina:

lina.grimhammar@svenskakyrkan.se

Upptakt söndag den 8 september. Vi börjar med familjegudstjänst kl. 16.00 i Ryssby kyrka. Därefter följer fika med information och tid för frågor. Om ni har någon kompis som inte fått någon inbjudan av oss men ändå vill vara med så går det såklart bra.

Välkomna!