Familjeandakt

Familjeandakt från Roslagens östra pastorat

Familjeandakt med Josefin Hedenström, Sophia Sigurdsdotter Roman, Marie Feldthusen, Fredrik Pettersson, Christina Wermelin Elgbro, Anders Hedbom, Camilla Karlsson, Josefin Blom Lugn, Lena Ramdén, Clas Elgbro, Ylva-Li Jirsjö och lilla Freja! Tillsammans har de skapat en härlig stund med ord, sång, musik och pyssel i Norrtälje, Frötuna, Riala och på Väddö under temat "Bönen". Varmt välkommen!
P.S. Den som visslar melodin på psalmen "Du är en bön" och spelar piano som en röd tråd genom hela filmen är Josefin Hedenström D.S.

Familjeandakt på Bönsöndagen

Välkommen att lyssna på den strålande barnkören "Stjärnorna" som sjunger den jättefina sången "Jag känner mig viktig" som de skrivit själva tillsammans med Karin Sahlin! "Den heliga Anden" är rubriken för denna inspelade andakt i Norrtälje kyrka där du, idag på pingstdagen, får lyssna till prästen Josefin Hedenström.

Andakt på Pingstdagen

Varmt välkommen till en inspelad familjeandakt i Markuskyrkan med rubriken "En ljus framtid" som förmedlar hopp. Inspelad i januari 2021.
Medverkar gör Josefin Hedenström, Lena Ramdén, Karin Sahlin, Fredrik Pettersson och Sophia Sigurdsdotter Roman. Härlig sång och musik utlovas och du är välkommen att sjunga med!

Familjeandakt från Markuskyrkan