Två kvällar om psykisk hälsa och självmordsprevention - INSTÄLLT

Nyhet Publicerad Ändrad

Två föreläsningskvällar i höst om psykisk hälsa och självmordsprevention. Höstens andra föreläsning, 16 november, är inställd med anledning av rådande restriktioner.

information med anledning av covid-19

Obs! Med anledning av rådande restriktioner från Folkhälsomyndigheten ställs andra föreläsningenskvällen, 16 november, in.

När livet utmanar, påfrestar och skrämmer

Välkommen till två föreläsningskvällar i höst om psykisk hälsa och självmordsprevention. Kvällarna har olika inriktningar men fokus är detsamma:
Hålla balansen, må bra och rädda liv.

Medverkar gör Birgitta Johansson Huuva, läkare och psykiater, och Folke Antonsson, författare och musiker. Personal från Piteå församling finns också på plats. Upplysande fakta varvas med gestaltning i ord och musik. Kom när du har möjlighet.

Måndagar 19 oktober och 16 november kl. 18.30.
Infjärdens kyrka, Lillpitevägen 20

Tema för 19 oktober: Vuxen - mitt i livet
Tema för 16 november: Äldre – åldras - INSTÄLLT!

Information med anledning av Covid-19:
Kyrkan ska vara en plats som erbjuder trygghet.
Vi följer Folkhälsomyndighetens direktiv, håller avstånd och har begränsat antal.

Samarr: Sensus.
Infjärdens kyrka är en samarbetskyrka med EFS Sjulnäs,
EFS Svensbyn och Piteå församling.