Drop in-vigsel

Störst av allt är kärleken och att fira den behöver varken kosta särskilt mycket tid eller pengar. På självaste nationaldagen bjuder vi in till drop in-vigsel i Jamtli kyrka.

Går ni i giftastankar?

För er som vill ha en enkel men glädjefylld kyrklig vigsel utan timmar av planering, erbjuder vi drop in-vigsel på nationaldagen 6 juni i Jamtli kyrka.

Ni är välkomna från kl 11-16. Präst, musiker och kör finns på plats och förgyller er dag. Ingen föranmälan behövs men ni måste ta med giltig hindersprövning och legitimation. Minst en av er måste också vara medlem i Svenska kyrkan.

Varmt välkomna!

Har du några frågor eller funderingar?

Kontakta präst Lars-Åke Wikström

Se reportaget från Svt Jämtland om förra årets Drop In-vigsel i Jamtli kyrka. Foto: Svt Jämtland - Kö till drop in-vigsel på Jamtli under nationaldagen