Thank God it’s Friday

Upptäck mer om kristen tro och vad den kan få betyda för dig. Vi gör det tillsammans! Sjunger och spelar, leker, skapar pratar om livet och massa annat. Mycket av det vi gör beror på vilka intressen gruppen har – vad är du intresserad av? Träffar varannan fredag. Två helgläger.

Start och föräldraträff: Söndag 17 september kl 10 i Röra kyrka.

Träffar: Varannan fredag kl 16*-18 i Kyrkans hus i Henån, jämna veckor under hösten och ojämna veckor under våren. Drop-in-fika från kl 15.30. Efter varje konfaträff kan du stanna kvar på KU (kyrkans ungdomsgrupp). Vi går tillsammans på gudstjänst en gång i månaden.

* Tiden kan justeras efter när skolan slutar. Om det inte passar med buss från Ängås skola ordnar vi skjuts till Kyrkans hus i Henån.

Läger: 29 september-1 oktober 2023 på Åh stiftsgård utanför Ljungskile och 3-5 maj 2024 på Ängögården.

Konfirmation: 18-19 maj 2024.

Präst: Mattias Winberg
Pedagog: Petra Pettersson

Kostnad: Gratis, utom fickpengar till lägren.