En grupp med ungdomar som promenerar ute i skogen
Foto: Magnus Aronsson, Ikon

Ungdomsgrupp

Du som är 13-19 år, välkommen att vara med i ungdomsgrupp på söndagar mellan kl 17:30-20:30. Vi träffas i Församlingshemmets källarplan, ingång via trapp bredvid huvudentré på Storgatan 29.

Svenska kyrkans unga i Örnsköldsviks församling vill ge dig mellan 13-19 år en mötesplats att umgås med andra och fundera över livet.

Vi börjar varje träff med att äta mat tillsammans. Vi har olika planerade aktiviteter för varje gång och vi lär oss lite mer om Gud, kyrkan och kristen tro. I våra lokaler kan man att spela
pingis, innebandy, biljard och sällskapsspel. Du får också möjlighet att åka på läger, för en liten kostnad.

Om vi vill göra speciella aktiviteter bestämmer vi det tillsammans inför nästa träffas.

Alla träffar avslutas med en kort samling då vi pratar om Gud, kyrkan och livet.

Vårterminen startar den 15 januari

Söndag kl 17:30-20:30 i Örnsköldsviks församlingshems källarplan. Ingång via trapp bredvid huvudentré på Storgatan 29

Uppehåll 5/3, 9/4 samt 16/4.

Ta med dina kompisar och häng med!