Foto: Alex Giacomini /Ikon

Konfirmation i Husum

Ett erbjudande till dig som börjar årskurs 8 till hösten, är nyfiken på livet och vill veta mer om kristen tro och vad den kan betyda för dig. Läs vidare här om konfirmation i Husum, när det startar och hur du anmäler dig att vara med.

NÄR-VAR-HUR

Vi träffas en gång i veckan i Kyrkans Hus, Husum. Torsdagar, direkt efter skolan. Tid meddelas när vi vet när skoldagen slutar. Vi börjar med ett smörgåsfika.

Du anmäler dig i formuläret, anmälningsblanketten nedan.

Informationsträff med inskrivning blir söndag 4 september 2022 kl 11.00 i samband med gudstjänsten i Kyrkans Hus . Då vill vi träffa både konfirmander och vårdnadshavare. Vi bjuder er konfirmander på lunch.
Därefter träffas vi varje torsdag förutom lovveckor.

LEDARE:

Församlingspedagog Linda Nydahl 0663-108 69.
Präst Marie Edström 0660-266401

ANMÄL DIG I FORMULÄRET NEDAN.

Kryssa för ett av alternativen nedan och fyll i dina personuppgifter. Fält märkta med * är obligatoriska att fylla i. Vi sparar dina personuppgifter i en säker databas i Svenska kyrkan. Du har rätt att begära ut vilka uppgifter som sparats om dig.

Örnsköldsviks norra pastorat behandlar dina personuppgifter enligt GDPR. Dina personuppgifter kommer att tas bort så fort ärendet är avslutat.