Grupper och träffar för vuxna i Almby församling

För dig som är vuxen och som vill vara del av en kristen gemenskap, sjunga i kör, lära mer om tro och liv eller kanske stödja medmänniskor nära och fjärran genom kyrkans hjälparbete.

Psalmsång

Seniorkören i Almby

Kör i Almby församling för dig som är pensionär!

Körsångares noter

Almby kyrkokör

Blandad (kvinnor och män) vuxenkör med varierad repertoar. Sjunger vid konserter och gudstjänster.

Andlig vägledningsgrupp i Almby

"Varifrån kommer du och vart är du på väg?" Gruppen i andlig vägledning träffas en torsdag i månaden i Almby församlingshem, Örebro.

Internationella gruppen i Almby

Vi träffas en gång per månad i Almby församlingshem. Vi ordnar insamlingar till kyrkans hjälparbete och bjuder in till föreläsningar om människors livsförhållanden i andra länder.

Almby församling

Adress:
Almbyvägen 4,

Telefon: Informationsservice: 019-15 45 00 (öppet mån–fre 9–16. Lunchstängt 12–13) .

E-post: almby.forsamling@svenskakyrkan.se

För direktkontakt med församlingsexpeditionen i Almby: Ring telefon 019-15 46 77

Kontaktlista med alla medarbetare i Almby församling

Till Almby församling på Facebook