Stickcafé i Längbro!

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkommen att sticka och umgås med andra. Material finns men du får gärna ta med eget om du har. Välkommen!

Öppet stickcafé i Längbro församlingshem onsdagar kl. 14-16. Det är bara att komma och material finns men ta gärna med eget om du har. Fika finns att köpa på caféet. Det är ingen kostnad att vara med i gruppen.

”Brodera för fred”: Skicka in ditt broderi och var med i Svenska kyrkans utställning på Solliden!

Broderar du? Genom att donera alster till Svenska kyrkans utställning kan du vara med och skapa hopp och fred. Broderierna visas i en utställning med start sommaren 2024 på Solliden, och säljs till förmån för Act Svenska kyrkans arbete för fred och rättvisa i världen. Senast 3 juni vill vi ha ditt broderi.

Stickcafé på Café Nikolai

Välkommen att sticka och umgås med andra. Material finns men du får gärna ta med eget om du har. Dagtid på torsdagar och kvällstid varannan onsdag. Välkommen!

Öppet café i Längbro

Vi håller öppet i församlingshemmet onsdagar 14.00-16.00! Dela gemenskap runt fikabordet, eller bara vara över en kopp kaffe i godan ro! Du kan också vara med på stickcaféet, seniorkören och Anders fix och trix under denna tid. För de yngre är det öppen förskola!

Längbro församling

Adress:
Församlingsvägen 4,
(informationsservice, öppet mån-fre 9-16)
E-post: langbro.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Längbro församling

Till Längbro församling på Facebook

Församlingens kyrkor: