Öppet café i Längbro

Nyhet Publicerad Ändrad

Vi håller öppet i församlingshemmet onsdagar 14.00-16.00! Dela gemenskap runt fikabordet, eller bara vara över en kopp kaffe i godan ro! Du kan också vara med på stickcaféet, seniorkören och Anders fix och trix under denna tid. För de yngre är det öppen förskola!

Närbild på ett litet glaskors och ett tänt ljus på ett altare.

Gudstjänster, mässor och konserter i Längbro kyrka!

Varmt välkommen till en stund av stillhet och gemenskap i Längbro kyrka! Efteråt finns det enkelt kyrkkaffe till den som önskar. Här kan du se dag och tid för veckans fasta gudstjänster i Längbro kyrka!

Stickcafé i Längbro!

Välkommen att sticka och umgås med andra. Material finns men du får gärna ta med eget om du har. Välkommen!

Seniorkören i Längbro

Onsdagar 14.00-16.00 i Längbro församlingshem. Vi sjunger en blandad repertoar!

Anders fix och trix i Längbro!

Varmt välkommen till en ny gemenskap i Längbro! Här träffas vi som vill lära oss enklare reparationer och hemma fix. Kanske också få lite tips på hur man använder vissa verktyg. Har du frågor, funderingar eller tips på teman för våra träffar hör av dig eller kom förbi en onsdag.

Längbro församling

Församlingsvägen 4,
(informationsservice, öppet mån-fre 9-16)
E-post: langbro.forsamling@svenskakyrkan.se