Låna en psalmbok och agenda

Nyhet Publicerad Ändrad

Under dessa tider när vi väljer att hålla distans och stanna hemma kan det behövas en psalmbok och agenda för att följa med i livesända gudstjänster. Nu finns det att hämta i våra kyrkor.

Kanske vill du sjunga något hemma själv och följa med i texter och agenda när du deltar i gudstjänsterna via internet. Då kan du komma och hämta det du behöver i Norrfjärdens kyrka. Den står öppen på vardagar kl. 08.00-15.00. Det finns även psalmbok att låna i Rosviks kyrka, men den är endast öppen när någon vistas i kyrkan. Tisdagar är det öppet varje vecka, ifall du vill titta in och låna en psalmbok. Annars kan du se i kalendern när det är någon verksamhet i kyrkan, och komma förbi då. Eller be någon du känner ta hem det till dig.

Välkommen in!