grön bakgrund med texten vi är nyfikna på vad du har för frågor och ett snett frågetecken med ordet Alpha i punkten

ALPHAKURS

Nyhet Publicerad Ändrad

Alpha är en rad kurstillfällen som utforskar vår tro. Varje tillfälle är inriktat på olika aspekter och frågor som rör tro och är skapat för att väcka samtal. Den 7 mars startar en ny Alphakurs i Borgholm församlingshem.

Var med och samtala om de stora och små frågorna som kan tänkas dyka upp under livets gång.

Vi träffas 10 gånger under våren för att lära oss om vår tro och för att hjälpas åt att klura på livets frågor samt äter något gott.

Första träffen är en prova på träff så anmälan är inte bindande för första tillfället utan mer för att kunna planera för maten.

Anmälan görs i formuläret nedan eller till lars.graaf@svenskakyrkan.se senast den 4 mars.

Varmt välkommen!

Anmäl dig här:

Beroende på syfte administrerar vi uppgifterna utifrån rådande informationssäkerhetsåtgärder. Du har enligt dataskyddsförordningen rätt att få ett utdrag av dina personuppgifter samt information om hur vi behandlar dem, under förutsättning att din identitet kan bevisas.

Vi behöver din anmälan senast 4/3