Utställning av Barbie, serietidningar och klippdockor i Vägkyrkan

Nyhet Publicerad Ändrad

Vi söker utställningsobjekt inför årets Vägkyrkas utställning. Visa upp dina Barbiedockor, klippdockor eller serietidningar i samband med Vägkyrkan i Sandseryd i sommar.

Årets utställning har temat Barbiedockor, klippdockor och serietidningar och äger rum i samband med Vägkyrkan i Sandseryd (period 19 juni–11 juli 2019). Vi söker nu utställningsobjekt för att berika utställningen—gärna med en personlig kommentar.

Vid intresse, vänligen lämna in dina objekt senast den 5 juni 2019 till Norrahammars församlingshem eller Kyrkvillan. Var vänlig och märk dina utställningsobjekt.

• Församlingsexpedition är garanterat bemannad måndag–fredag kl. 10:00–12:00.
  • Kyrkvillan är garanterat bemannad måndag, onsdag–fredag kl. 10:00–12:00.

Kontakta församlingsexpeditionen eller Marianne Johansson om du önskar lämna in vid en annan tidpunkt.

Församlingsexpeditionen

Församlingsexpeditionen är baserad i
Norrahammars församlingshem och är
öppen tisdagar kl. 13:00-15:00 samt kl. 10:00-12:00 övriga vardagar.

Norrahammars församling
Centrumgången 5
562 32 Norrahammar

Telefonväxel: 036-36 21 00

norrahammar.forsamling@svenskakyrkan.se

Vänligen var uppmärksam på att den e-postadress som du anger som svarsadress är korrekt om du väljer att använda kontaktformuläret; vi kan dessvärre sällan besvara de ärenden som skickas in med en felstavad svarsadress.