Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Anmälan till söndagens gudstjänst

På grund av pågående pandemi kommer församlingens gudstjänster, som firas i Vänge kyrka, att ha ett begränsat antal gudstjänstdeltagare.

Varje måndag kommer vi att öppna anmälan till kommande söndags gudstjänst. Vi spelar in gudstjänsten kl 10:00 och om du vill vara med och fira gudstjänst då ber vi dig fylla i formuläret nedan. Det är viktigt att du skriver korrekt e-post då du kommer få ett meddelande ifall du fått plats på gudstjänsten eller ej. Det är först till kvarn som gäller.

Övriga inbjuds att fira digitalt med oss. Gudstjänsten kan ses under söndagen mellan 12.00-18.00 på församlingens Youtube

Under gudstjänsten använder vi föjande agenda.

Härmed vill jag anmäla mitt intresse att delta i följande gudstjänst... (markera ett eller flera alternativ nedan)