Fårö- Bunge- Forsa

”Det är det bästa jag gjort i hela mitt liv!” ”Åååh va det var roligt!” ”Vi har ju pratat om precis hela livet!” Citaten är från några av våra konfirmander genom åren. Nu har du chansen att också att bli konfirmand!

Onsdagen den 21/9 efter skolan inbjuds du till en prova-på-eftermiddag i Bungegården bredvid kyrkan - ta bussen hit! Då får du testa hur det kan vara att vara konfirmand och sen bestämma dig om du vill fortsätta. Vi ledare ska göra allt för att din konfirmandtid ska bli så bra som möjligt med mycket skratt, läger, spännande diskussioner, ledtrådar till svåra livsfrågor, viktiga vänner, mysiga stunder och mycket mer! Välkommen att prova på!

Träffas:

Onsdagar efter skolan i Bungegården, slut 17.50Läger 18-19/11 och en helg i vår, samt seglingsresa. Konfirmeras i maj 2017.

Vill du veta mer?

Johan Sunnerstam Präst Norra Gotlands pastorat Tel: 072-714 27 03