Foto: Josefin Casteryd /Ikon

Miniorer - torsdagskul i Kyrkstugan

Miniorerna är barngrupper för alla som går i förskoleklass till och med årskurs 3.

Lek, fika, sång och en samling – i Miniorerna händer det alltid något kul! Det är helt gratis att vara med och kyrkans personal kan både hämta och lämna barnen vid Levarskolan.

Eftersom barn i den här åldersgruppen kanske inte riktigt är mogen att helt själva bestämma när man ska komma och gå måste måste man anmäla sig till gruppen. Det kan du som är förälder göra längre ner på sidan.

Våren 2024 2023

I höst delar vi Miniorerna i två grupper utifrån ålder. Temat för båda grupperna kommer att vara ”Kyrkdetektiverna” och barnen får utmaningar och löser mysterier tillsammans.

Miniorerna 1 (Förskoleklass – åk 1)

Träffas i Kyrkstugan i Nordmaling på torsdagar 13.00–15.00
25 januari – 19 oktober
Anmälan senast 22 januari

Miniorerna 2 (åk 2 – åk 3)

Träffas i Kyrkstugan i Nordmaling på torsdagar 13.00–15.00
11 april – 23 maj
Anmälan senast 8 april

Anmäl ditt barn här. Vi kontaktar dig så snart vi tagit emot anmälan.

Svenska kyrkan/Nordmalings församling behandlar personuppgifterna enligt reglerna i GDPR. Uppgifterna lagras bara så länge de behövs för deltagande i gruppen eller uppföljning av den. Personuppgifter kan delas med tredje part i de fall det är nödvändigt för att genomföra den aktuella gruppens verksamhet.