Två tjejkompisar kramar om varandra.
Foto: Kristin Lidell /Ikon

Ung i kyrkan

Du som ung är en viktig del i vår församling och du är välkommen precis som du är.

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du.

Psalm 791

Balla gänget

Balla gänget är en grupp för dig från 14 år och uppåt, med eller utan funktionsnedsättning.

Ungdomsgrupper

Här finns chanser för dig att träffa nya kompisar, umgås och fundera över livet tillsammans.

En grupp ungdomar håller om varandra i en ring.

KUL- Kyrkans unga Luleå

Härlig gemenskap, skön musik och roliga aktiviteter. Det är något av det du kan uppleva om du hänger med KUL – Kyrkans Unga Luleå. Välkommen precis som du är!

Ungdomar

Fredagsgudstjänster i domkyrkan

KUL - Kyrkans Unga Luleå, medverkar. Sång, musik och bön!

Under regnbågen står du inte ensam!

Här hittar du vår överlevnadsguide för kristna queer kids. Den har tagits fram av Västerås stift tillsammans med Svenska Kyrkans Unga Camelots regnbågsläger.