Utlandskyrkans app

Nu kan du ha med dig Svenska kyrkan i utlandet i fickan!

Nu är den här! Appen för dig som bor eller vistas utomlands och vill kunna ta del av allt som händer i Svenska kyrkan på platsen.

Först ut att testa appen är Svenska kyrkan i Nederländerna och senare även Svenska kyrkan i London. Appen kommer att utvärderas, för att sedan kunna användas av fler utlandsförsamlingar.

I appen kan du att hitta nyheter och information om all vår verksamhet här i Nederländerna.  Du kan också ge en gåva direkt till församlingen via Paypal. I appen kan du också följa våra gudstjänster och andakter, både förinspelade och livestreamde och du kan se olika föredrag och seminarier från utlandskyrkan. Du kan också lyssna på olika podcasts. Allt samlat på ett ställe.

Ladda ner appen

Appen finns tillgänglig både för Android och iOs
Den är gratis och finns både på Apple eller Google play. För att hitta appen, söker du efter "utlandskyrkan".