Foto: Susanne Engman/IKON

Personal i Kållered

Här hittar du direktnummer och epost-adresser till de som arbetar i Kållereds församling samt till församlingsrådet.

Församlingsråd Kållered

Församlingsrådet består av sex ordinarie ledamöter och fyra ersättare. Mandatperioden är 1 januari 2022-31 december 2025

Här hittar du personalen i Kållereds församling sorterad på efternamn. Därefter hittar du personalen sorterad på kategori.

Präster i Kållereds församling

Diakon i Kållereds församling

Musiker i Kållereds församling

Pedagoger i Kållereds församling

Vaktmästare

Söker du någon annan?

Kontaktuppgifter till personal i Svenska kyrkan Mölndal hittar du på sidan Kontakt.

En person sitter med sin mobiltelefon och dricker kaffe.

Kontakt

Vill du boka dop, bröllop eller en lokal? Har du frågor om gudstjänster, verksamhet eller medlemskap? Söker du någon särskild? Här hittar du kontaktuppgifter till expeditionen, kyrkogårdsförvaltningen, förtroendevalda samt all personal.