Våren pryds av en bredare färgprakt

Vår leverantör har inte kunnat leverera tillräcklig mängd penséer i de färger som vi har beställt, för att uppnå beställt antal har de kompletterat med penséer i fler färger än vanligt. Även påskliljorna är drabbade av leveransproblem.

Så även i vår kommer pastoratets gravplatser och kyrkogårdar att prydas av en mängd penséer i olika färger. Detta innebär att ni kan få en annan färg på penséerna än den ni har önskat. Trots att denna förändring beror på ett leveransproblem så gläds vi åt att vi får lysa upp våren med en härlig färgprakt! Arbetet med plantering av penséernas påbörjas på tisdag 6 april.

Vi ber om er förståelse för det inträffade och hoppas att ni kan njuta av och glädjas åt den bredare färgskalan som erbjuds på våra kyrkogårdar även i år.

På grund av ytterligare leveransproblem så kommer vi också att sätta ut en mindre storlek av påskliljor i år.