Påsken i Torns församling

Från passionsandakter i Stilla veckan till Emmausmässa på Annandag påsk. Påsklunch och påskpyssel i församlingsgården. Välkommen att fira påsken 2024 i Torns församling.

En kvinna tänder ett stort ljus i en ljusbärare, med hjälp av ett mindre ljus.

Passionsandakter med musik

I Stilla veckan firas passionsandakter i församlingsgården. Vi samlas till en stund av eftertanke, lyssnar till musik och Stilla veckans texter.

Tre påskliljor. Ett kyrkfönster i bakgrunden.

Påskens alla gudstjänster

Från Skärtorsdagen till Annandag påsk. Hela påskens kalendarium i Torns församling finns här.

Ett barn håller i ett chokladägg inslaget i guldfolie med påskmotiv.

Påskpyssla

Påskpyssla tillsammans på påsklovet, måndag 25 mars kl 14-17 i Torns församlingsgård i Stångby.

Ett litet barn håller i en hjärtformad våffla.

Påsklunch

En enkel påsklunch för både stora och små serveras torsdag 28 mars kl 12 i församlingsgården i Stångby.

Påskvandring

Upplev påsken med alla dina sinnen - följ med på en vandring genom den sista veckan i Jesu liv. Vandringen är i Torns församlingsgård tor 28 mars kl 13 och passar både barn och vuxna.

Insektshotell i form av en gul liten stuga.

Bygg ditt eget insektshotell

Tor 28 mars kl 14-15 i Torns församlingsgård Stångby.