Föräldraboost

Samtalskvällar om relationer i familjen, tillsammans med psykolog Tova Winbladh som är författare till boken Hela havet stormar: småbarnsfamiljens livboj vid trots, konflikter och syskonbråk. Tre tisdagskvällar hösten 2022.

Samtalskvällar med tema relationer i familjen. Vi kommer att fokusera på relationen mellan syskon, mellan barn och föräldrar och mellan föräldrarna själva.

Vi har bjudit in psykologen Tova Winbladh som är författare till boken Hela havet stormar: småbarnsfamiljens livboj vid trots, konflikter och syskonbråk.

Vid träffarna kommer vi samtala om vardagssituationer som inte blir som man önskar, hur vi kan förebygga stormar och hantera dem när vi är mitt i dem och mycket annat.

Träffarna kommer att vara 1,5 h och bland annat bygga på era funderingar och frågor, så när ni anmäler er får ni gärna skriva om vad ni skulle vilja att vi tar upp och prata om! Självklart anonymiserar vi era frågor.

När du kommer hem från våra träffar hoppas vi att du känner dig påfylld med hopp om ett lugnare vardagsliv.

Samtalskvällarna är kostnadsfria.
Begränsat antal platser.
Föranmälan sker via vår hemsida, anmälan öppnar 1 sep.

Datum:

Tisdag 27 sep kl 17:30-19

Tisdag 18 okt kl 17:30-19

Tis 15 nov kl 17:30-19

Ni kan komma till ett eller flera tillfällen. Kvällarna har delvis olika innehåll beroende på inkomna frågor.

Plats: Torns församlingsgård i Stångby, Vallkärravägen 14 i Lund.

Anmälan

Föranmälan och ev frågor & funderingar som du önskar att vi tar upp på samtalskvällen skickas in via hemsidan, se nedan.

Varmt välkommen!

Frågor om Samtalskvällarna: kontakta Marie eller Nada.