Jag är 2022

Så säger Gud om sig själv. Vem är Gud för dig? Vem är du i Guds ögon? Tillsammans delar vi erfarenheter av liv.

Vi utforskar kristen tro och begrepp som nåd, treenighet, synd, barmhärtighet, försoning och hopp.

Vi skapar och pratar, sjunger, gör utflykter och delar upplevelser av olika slag.

Lägerveckan tillbringas på en härlig lägergård i Blekinge med badsjö, grillplats och ett fint kapell där vi provar olika sätt att be och fira gudstjänst. Välkommen att utmana och utmanas!

Plats Sankt Hans kyrka (Fäladstorget 32, Lund), Södra Hoka
Dag och tid Några enstaka träffar under våren 2022, bla. en övernattning. Huvuddelen av konfirmandtiden är förlagd till sommarlovets tre första veckor, varav en vecka på läger på Södra Hoka stiftsgård. Lediga över midsommar.
Antal platser 30
Startdatum 28 november 2021
Lägerdatum 26 juni – 2 juli
Hemmaveckor 20–23 juni och 5–8 juli.
Konfirmationsdag 9 juli
Kostnad 720