Foto: Magnus Aronsson

Musikundervisning

Vill du lära dig spela ett instrument? Här hittar du mer information och kontaktuppgifter.

Vi är glada över det stora intresset för vår musikundervisning. För närvarande är alla våra platser upptagna, men om ni är intresserade, välkomnar vi er att anmäla er till vår kölista genom att fylla i formuläret nedan med era kontaktuppgifter. När en plats blir tillgänglig, kommer vi att ta kontakt med er.

Vår musikundervisning riktar sig främst till alla som är 9 år och äldre, både barn och vuxna, som är kyrkotillhöriga i någon av våra fem församlingar. Huvuddelen av våra lektioner äger rum på måndagar i S:t Lars kyrka i Åsa, och det är kostnadsfritt för alla som bor inom vårt pastorat och tillhör våra församlingar. Om ni är osäkra angående er tillhörighet, är ni välkomna att kontakta oss.

I S:t Lars erbjuder vi lektioner i följande instrument:

• piano
  • orgel
  • sång
  • gitarr

I Rya kyrka och Gällinge församlingshem erbjuds lektioner i:

• piano
  • orgel
  • sång

Anmälan till musikundervisning

Här ställer du dig i kö till musikundervisningen.

Anmäl dig här!