Foto: Pixabay

Nu börjar vi igen!

Det är äntligen terminsstart för många av våra verksamheter. Titta här om det är något som lockar dig.

BARN, UNGA OCH FAMILJER.
Från Lidhult i väster till Mariakyrkan i öster så förbereder sig våra pedagoger och musiker för att slå upp dörrarna till en höst av skoj och umgänge. För vissa blir det ett återseende. För andra blir det en helt ny upplevelse.

Babymassagekurs

Ta chansen till en mysig stund tillsammans med ditt barn som blir lugn och trygg med hjälp av massage. För barn upp till 6 månader tillsammans med förälder.

Öppen förskola Ljungby Maria

Välkommen till ven stund med sång, pyssel, lek och skoj.

Öppen förskola Annerstad

Släpp allt hemma och kom till en plats där du och ditt barn kan har roligt och samtidigt träffa andra föräldrar och barn runt omkring din landsbygd.

Kyrkis Lidhult

För dig som är 0–5 år tillsammans med vuxen. Vi sjunger, leker, pysslar och fikar.

Sjung och gung Lidhult

För dig som är 4 eller 5 år. Vi sjunger och spelar instrument tillsammans och avslutar med fika.

KÖRVERKSAMHET
Det finns någonting för alla. Det viktigaste är att du vill sjunga tillsammans med andra, oavsett om du prövat det tidigare eller ej. Kom, sjung och ha roligt!

Inom Ljungby pastorat finns det många olika körer med olika inriktningar och för olika åldrar. Att vara med i en kör kostar ingenting.

Ljungby kyrkokör

Ljungby kyrkokör är ett gäng glada sångare som vill förgylla olika slags gudstjänster med sin sång!

Gospelkör

Gillar att sjunga? Kom och upptäck glädjen i gospelsången.

Ljungby Maria kyrkokör

Vuxenkör i Mariakyrkan

Angelstads kyrkokör

Kyrkokören har långa traditioner och fin gemenskap. Vi sjunger andliga sånger i stämmor. Att sjunga i kör är roligt och dessutom hälsosamt!

Torpa kyrkokör

Torpa kyrkokör är en liten församlingskör med god gemenskap

LOV-kören

Välkommen till en körgemenskap där alla är välkomna.