Mötesplatser

Välkommen att vara med, här finns mötesplatser för alla åldrar!  Allt från öppen förskola och skolbarnsverksamhet till sopplunch och pensionärsträffar. Se nedan samt kalendariet för aktuell information.

Barn och familj

Här träffas vi, barn och vuxna för att tillsammans leka, sjunga, prata, ha andakt, umgås och lära känna varandra och kyrkan.

Musik

Berga församlings körverksamhet erbjuder en möjlighet att sjunga för intresserade i alla åldrar och med olika förutsättningar.

Vuxen och diakoni

Ordet diakoni betyder tjänst. Kyrkans diakoni är tjänst bland människor i olika livssituationer. Det kan vara samtal, stöd, omsorg, gemenskap, förbön vid hembesök.

Internationellt engagemang

Läs mer om Svenska kyrkans internationella engagemang och om Svenska kyrkan i utlandet.