Foto: Alex Giacomini /Ikon

Anmälan konfirmation

Välkommen att konfirmera dig i Laholms pastorat! För att vara säker på att få plats på det alternativet och den grupp du önskar är det viktigt att anmäla sig i tid, vi tar dock emot anmälningar senare i mån av plats.

Sista dag för anmälan!
– 28/8 för afterschool konfa
– 23/10 för äventyrskonfirmander

Vill du anmäla dig?
Nedan finns ett elektroniskt formulär som du gärna får fylla i och skicka in. Klicka i vilken av grupperna du vill delta i. Du får sedan en bekräftelse skickad till din mail.

Kan jag anmäla mig på annat sätt?

Självklart!
Du kan anmäla dig genom att skicka ett helt vanligt mejl till hampus.befrits@svenskakyrkan.se. Skriv då ”Anmälan konfirmation” i ämnesraden, vilket alternativ av konfaläsning du vill delta i, personnummer, kontaktuppgifter, allergier, övrigt samt om du är döpt eller ej.

Om du vill fylla i ett helt vanligt papper med penna då?

Då kan du även göra det. Formuläret finns även på papper i Kyrkans hus, Danska vägen 1, LAHOLM . Där är öppet måndag, onsdag och fredag klockan 09:00-12:00.

Foto: Alex Giacomini /Ikon