Barnens klädförråd tackar för sig

Kvistofta församlings klädförråd i Bårslövs församlingsgård är nedlagt då det inte varit någon efterfrågan på kläder, skor och leksaker under en längre tid. Skulle behovet av barnkläder uppstå igen, hoppas vi kunna lösa det via våra olika kontaktvägar.

De artiklar som fanns i förrådet har under sommaren skänkts vidare till andra församlingar, olika välgörenhetsorganisationer och föreningar.

Vi tackar alla volontärer som genom åren varit engagerade i klädförrådet, utan er hade det inte varit möjligt att ha ett klädförråd. Och tack till alla ni som skänkt kläder, skor, leksaker och andra barnsaker, utan ert givande hade vi inte kunnat erbjuda och hjälpa så många familjer som vi gjort genom åren.