Foto: Elin Hansen

Tisdagskul!

Så länge vi inte har möjlighet att ses på plats och sjunga, pyssla, leka och ha kul så får vi göra det på andra sätt...

Hej alla barn och hela familjen!
Vi saknar er och längtar SÅ tills vi kan öppna upp församlingens olika verksamheter för barn och familj igen!
Under tiden lägger vi varje tisdag upp korta filmer på YouTube och Facebook med innehåll som anknyter till barn- och familjverksamhet. Här ”träffar” du barnledare/musiker som bjuder på sångstunder och annat roligt  ”smått och gott” så kika in, gilla och följ så att du inte missar något!

Om du vill prata med oss (eller någon annan i församlingen) om något så hittar du kontaktuppgifter nedan och i kontaktmenyn här på webben:)

(Länkar nedan till Facebookgruppen ”Barn & familj i Kiladalens församling” och till församlingen på YouTube)

Många hälsningar!

Elin Hansen, barnledare/musikerassistent 070-265 10 01 elin.hansen@svenskakyrkan.se